My Chingu..Kamsamida pada yg sudi follow. I will follow back :)

Our Annivesary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 30, 2011

*Jom Reka Dialog *





  1.  Abg ben buat segmen lagi. Nak join klik sini.

    Mai kita pakat2 jadi pengarah drama sejempot berdasarkan gambar dibawah ni :

    gambar 1

    gambar 2














    Take 1...Actionnnn!!

Isteri: Arghhhhhh xkiraaa.saya nak jugak..nak jugakk!!

Suami: Ehhhh mana boleh...saya penat kumpul markah banyak2,awak senang2 je nak rampas PS3 ni dari saya ye. Wekkkkk!!

Isteri: Alaaaaa abangg,bagilaaa...nanti saya bagi makanan feveret abang ye...abang cakap je nak makan ape.

Suami: Haaa btol ni?? saya nak spageti, pizza yg sebijik macam pizza hut tu, ayam goreng sebijik macam KFC tu. Kalau x sama rasa,saya xmo bg awak main PS3 ni

Isteri: Okeyh..no problem..sekarang jugak saya call delivery..hehe.


Salam :)

6 comments:

Cik Sue said...

singgah sini.. =D

akutetapaku.com said...

singgah bc n3 d sini...

http://akutetapaku85.blogspot.com/

suha said...

ayark!main tipu hehe (^_^)

azie suhaimi said...

@Cik Sue: mekasih.nt sy datang blog cik sue plak :)

@akutetapaku.com : mekasih..nnt sy singgah disana plak ye :)

@ suha : mana de main tipu..main silap mata je tu.hehe

Efa said...

Azie, hehe kelako la..gaduh sebab ps3, nice idea..=D

Comel blog, singgah n follow azie..=)

Zawifatul Aziah said...

@Efa : hehee..sebab jeles tengok adik main ps kt rumah...thank u efa..nnt sy singgah blog efa plak ye :).

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)