Tampil anggun dengan D'Hearty Collection

Assalamualaikum

Tinggal 4 hari je lagi nak masuk bulan Ramadhan yang diberkati. N tinggal sebulan 4 hari je lagi nak masuk bulan Syawal yang mulia. Baju raya, kasut raya n x lupa juga tudung raya of coz dah ada dalam shopping list kaum Hawa kan.

Haa now xyah susah2 nak pi Jln Tar berebut2, bergomoi2 dengan orang ramai nak berebut beli tudung raya. Kat blogshop ni pun dah ade untuk memudahkan urusan jual beli anda semua. Tadaaa.. Jemput masuk ke D'Hearty Collection. Disini anda akan dihidangkan dengan pelbagai jenis tudung dari pelbagai jenis kain.. Saya diberi peluang untuk memperagakan tudung-tudung yang terdapat di D'Hearty Collection. Dan semua tudungnya sangatla menawan hati saya dan sangat sejuk dan lembut untuk dipakai.



AMNII Awning Hijab: Menampakkan muka lebih bujur dan kainnya sangat lembut



BAHIIYA Printed Syria: Corak abstrak yang akan menambah keserian di wajah anda pada pagi raya nanti






D'Hearty Collection juga menjual pelbagai corak brooch yang sememangnya tampak eksklusif dengan harga yang sangat lahh berpatutan. X caye kome pi jenguk  sini. Haa btolkan berpatutan. Nampak macam subang telinga pon ade gak rupa brooch AMMELLIA ni kan :)


Meh ramai2 serbu D'Hearty Collection untuk melihat corak tudung dan brooch yang lain. Sebab saya display ni hanya sebahagian dari corak yang ada. Selamat membeli belah dan selamat menyambut Ramadhan yang ditunggu-tunggu oleh semua umat Islam. Salam :)






Comments

  1. datang follow sini..jom kenal2 nak?..love ya!!..follow yuyue kalau sudddiii :) http://pwencessyuyue.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @yui: hehe.mekacih :)

    @yuyue: ok2 nnt azie dtg singgah n follow ye :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)

Popular Posts