Besarnya ujianMu Ya Allah

Assalamualaikum..

Masa BW td, terbacala entry kat blog nusha dan juga blog kak moon. Hampir mengalir air mata ni baca mengenai ujian yg dihadapi oleh Norma sekeluarga. Norma baru je kahwin dan baru je dapat baby boy yg sangat comel. Tapii Allah Maha Besar. Dia beri ujian ke atas hamba-hamba yang disayanginya. Berat mata ini memandang, berat lagi bahu Norma dan keluarga yg memikulnya.



Norma bersama anaknya yg comel


Sebagai hamba Allah, marilah kita sama-sama mendoakan kesihatan Norma agar segera pulih dan dapat menjadi seorang isteri dan ibu yang disayangi oleh keluarganya. Saya sangat touching sebab saya faham perasaan orang baru kahwin ni. Baru nak merasa alam perkahwinan, tup.tup.. datang dugaan sebegitu. Harap suami Norma dan keluarganya tabah dan x berputus asa untuk mengubati dan menjaga Norma seadanya. Dan jika ada yang berkemampuan,marilah kita sama-sama bersedekah seikhlas mungkin untuk tabung mengubati Norma.

CIMB

01070068677528

NOORMAWATI MOHD RASIF


Enty ini bukan untuk menagih simpati, sebab saya sendri x kenal Norma dan keluarganya. Saya hanyalah saudara sesama Islam yang ingin berkongsi kisah Norma agar dapat mengurangkan penderitaan beliau dan keluarganya.  Hari ni hari mereka, kita xtau bila pulak hari kita. Jadi sama-samala kita beringat dan jangan sekali-kali lupa pada pencipta kita. Allah Yang Maha Esa

Salam

Comments

  1. doakan yg terbaik utk nya dan insan lain juga..

    ReplyDelete
  2. kak norma ne sakit pe kak????Ya Allah cdeynyer...dgaan tok hmba2 yg terplih je kak...

    ReplyDelete

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)

Popular Posts