My Chingu..Kamsamida pada yg sudi follow. I will follow back :)

Our Annivesary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 7, 2011

Tips hubby n wife : Suap menyuap

Wahh tips best ni..sy jumpa dalam fesbuk td..status dari Brother Love..pinjam ayat jap ye bro..'Dalam perkahwinan sometimes tu, amalkan SUAP MENYUAP sewaktu makan'...haa camtula ayatnye...wahh romantik gituu.tapi suap pakai tangan la ye..kalau sudu,macam x romantik sangatt...yela,time kapel bolehla pulak pura2 xde tangan, mintak boipren tlg suapkan..tapi lpas dah kawen, sorang makan ngadap tv,sorang makan ngadap magazine..camnoo nak suap menyuapnye tu..haa xmo2 jadi camtu..patotnye lpas kawen, pasangan jadi bertambah mesra la kan...
 "Sesungguhnya seorang lelaki jika melihat kepada isterinya dan isterinya juga membalas pandang kepadanya, maka ALLAH telah melihat mereka berdua dengan pandangan rahmat. Jika seorang lelaki memegang tapak tangan isterinya, maka gugurlah semua dosa mereka berdua dari celah2 jari mereka berdua" (Riwayat Tarmizi)
 
Insyaallah ,ketika menempuh alam perkahwinan nanti, saya akan cuba praktikkan sebaik mungkin tips yang berguna ini. Semoga perjalanan saya dan abg pejol dalam menuju ke alam rumahtangga kami nanti semuanya berjalan lancar dan di berkati Allah S.W.T . Aminn
 
Ammmm...suwitnyee diorang berdua ni..credit to sensasi
Haa ni bukan suami isteri ye.jangan salah anggap..pinjam dari sini


 

3 comments:

aidel amri said...

wah, semenjak nak berumahtangga nie rajin plak cari tips2 mcm nie kn..
:D

Zawifatul Aziah said...

hehee..perlulah rajin :)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

tq sggh ke blog..
soei lmbt,bru lik outstion =)

beshnye suap menyuap =p

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)