Rapi Diri Majalah Nur di Tini's Spa Shah Alam

Assalamualaikum

Alhamdulillah saya diberi peluang oleh Kak Faridah dan Kak Aza dari Majalah Nur untuk menjadi model dalam segmen Rapi Diri...Model lah sangatt kan..Yang bestnya, saya dapatlah buat beberapa treatment di Tini's Spa , iaitu lokasi yang menjadi bahan utama dalam segmen Rapi Diri..Mula-mula saya buat foot soak..Sangat best sebab ada orang tolong urutkan kaki dan tolong buang daki-daki yang jahat kat kaki tu..Mekasih Rin sebab sudi menyental kakiku yang tak berapa hensem ini..

Next treatment, bertungku dan massage...Sepatunya untuk proses rawatan ni, pelanggan kenalah berkemban dengan kain batik sahaja..Tapi di sebabkan ia perlu dimasukkan di dalam majalah, apehal ko nak berkemban dalam majalah pulak kan...So saya kenalah pakai inner dan legging sebagai menutup aurat untuk tatapan umum yang bakal membeli Majalah Nur keluaran bulan Mei 2013 nanti..Saya pun tak tahulah bagaimana keadaan gambar saya ketika kena bertungku tu..Redha jela..Jangan korang bantai gelak sakan bila tengok majalah tu nanti..Yela,manalah tahu kan, saya posing je, tak tahu camne fotografer tu punya stail amik gambar, dari sudut mane..Huhuu..Tunggu dan lihat jelah majalah tu nanti ye..





Penat jugaklah,walaupun kerjanya posing keras macam patung je..Sakit pinggang kot sebab kena baring lama la jugak..Tapi yang bestnya, krew yang datang diberi baucer Facial Treatment oleh owner spa tersebut. Siapa lagi kalau bukan Pn. Tini yang baik hati..Weewittt. Sudah pastilah saya dengan besar hati sebesar padang golf, menerima baucer tu, dan tak menyabarnya, nak buat jugak pada hari ituu jugak...Alang-alang, bolehlah beautician tu tolong bersihkan mekap I yang tebal seploh inci tu..Sonang keje I bila sampai rumah nanti...Takyah nak nyental2 muka nak hilangkan mekap..

Wah panjang pulak bebelan ku kali ini..Sambung jelah lagi sikit ye..BOleh?? So semasa tengah cuci-cuci muka tu, masa ni mekap semua dah ditanggalkan (maksudnya masa ni muka saya dah togel ye, takde concealer,bedak bagai nak cover-cover dah..muka natural gituu) , beautician nama Rin tu pun borak-borak lah dengan saya..

Rin: Kak pakai pencuci muka apa ye?
Azie:  Brand Simple..
Rin: Ooo..Umur akak berapa?
Azie: 27...(sambil dalam hati dok buat kira-kira dalam hati..2013- 1986= 28)...Ehhhh..28 tahun..( dalam hati : Erkk dah 28 thn aku ye..Dah tua rupanya aku ni..Dah nak cecah 30..Pe kes??Umur sendiri pun boleh lupa..huhu)
Rin: Eh yeke? tak nampak macam 28 thn pun..
Azie: (dalam hati: Perghh kembang kejap kot) .. Hihi (konon gelak malu..) Rin pulak umur berapa?
Rin: Umur baru 19...
Azie: Wah muda lagi...
Rin: Akak dah kahwin ke?
Azie: Dah..Anak sorang..

Lepas tu, beautician Tina, yang tengah dok cuci muka Kak Aza kat sebelah tetiba dok menyampuk..

Tina: Wahh dah ade anak? Macam anak dara je tengok..Wah kerlass..
Azie: (dalam hati: adoii..udah-udahla puji tu..Kang kembang sangat nanti koyak pulak kain aku ni)


Cerita di atas adalah benar sama sekali.. Takde tokok tambah perasa ke apa ye :)

So motip ayat borak-borak di atas ialah, jom amalkan pengambilan supplemen Shaklee sebagai makanan tambahan dalam rutin harian anda..Insyallah, anda akan lebih sihat, lebih muda dari umur sebenar, dan insyallah akan dipuji oleh orang yang baru mengenali anda...Sape yang tak nak kan? Hihi..Saya dah amalkan Shaklee ni hampir 5 bulan..dan kesannya, Alhmadulillah :)

Jom borak-borak dengan saya untuk ketahui supplemen mana yang sesuai untuk anda mengikut masalah yang anda hadapi sekarang..Jangan risau, konsultasi ni free je...Boleh PM, sms, email, fb, etc..
Azie Suhaimi, 894147
012-3872690
FB: Comel Closte Shaklee


p/s: Sorry,gambar di spa tak dibenarkan publish dalam ni..Kalau nak tengok gak, boleh pegi kat fb Tini's Spa

 
Wassalam

Comments

  1. Fewitt... nnt aku beli majalah Nur Mei 2013!!

    And btw, 2013-1986 = 27 ye Puan Azie~ huhu.

    ReplyDelete
  2. hahaaaaaa.zana....maths aku failed....tolong ajar saya ye cik lecturer

    ReplyDelete

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)

Popular Posts