Promosi Ostematrix , Buy 6 Free 1 :)

Assalamualaikum




Sebiji Ostematrix atau lebih dikenali dengan panggilan kalsium dari Shaklee ini mampu membekalkan 250mg Cal-Mag. Sebagai ibu yang sedang menyusukan bayi, saya sendiri mengamalkan 4 biji Ostematrix sehari untuk melengkapkan keperluan harian ibu menyusu iaitu sebanyak 1000mg-1200mg sehari. Ini adalah salah satu cara untuk mengurangkan terjadinya Osteoporosis ( tulang rapuh).

Selain itu, ostematrix sesuai untuk ibu mengandung kerana ia membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentuka dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan ibu dan babyi yang baik. Kapletnya yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga amat mudah ditelan. Terutamanya untuk orang yang susah makan ubat macam saya ni. Hihi. Sebagai tambahan, ia juga tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Untuk tahu lebih lanjut mengenai Ostematrix ni, boleh klik disini

Jom dapatkan Ostematrix pada harga istimewa sepanjang bulan Mac ini. Promosi beli 6 percuma 1. Promosi berakhir sehingga 31 Mac 2013. Hubungi saya sekaranag jangan bila tulang dah reput, baru nak makan kalsium banyak-banyak..

Boleh SMS/call ke 012-3872690, atau emel innerbeauty2u@gmail.com untuk maklumat lanjut. Jom Like Facebook page ComelCloset.SHAKLEE

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Comments

Popular Posts