Tahniah Datuk Lee Chong Wei..esok kerajaan xbagi cuti lagi ke?hihi

Fuhh brsemangat saya tercongok depan tv ptg tadi sebab nak tengok Datuk Lee C W lawan Taufik Hidayat utk final Terbuka Malaysia. Msia vs Indonesia. Saya dengan ayah tersayang dah jadi macam pom-pom girl n boy bagi semnagat kt Lee C W..tapi saya je kot yg brsemangat lebih,sebab xsampai 1st game tamat, ayahku sudah melelapkan matanya diatas sofa..huhu..sian dia sebab penat baru balik dari kebun petang tadi..haa kalau nak tau,itula rutin mingguan ayahku lepas dia dah bersara ni.. Keluarkan peluh baik untuk kesihatan katanya. Tapi memang amat diakui ayah saya seorang yang sangat memnetingkan kesihatan. berjoging keliling taman tiap2 hari. Tapi entah mana silapnya, anak dia yang sorg ni (saya la tu) xpulak nk ikot jejak langkah ayah dia yg suka bersukan tu..Ish2..


    Opsss..Datuk Lee C W dan Taufik Hidayat sedang bagi semangat antara satu sama lain


Ok kita continue citer badminton td. So saya teroskan usaha bagi semangat kat Datuk Lee. Dan akhirnya berbaloi juga penat lelah saya bersorak ( bersorak dalam hati je. xmo kaco ayah tido.huhu). Syukur sangat2 Malaysia menang kalahkan Indon dengan mata 21-8. Dan 2nd game yang sangat2la sengit dengan mata 21- 17 . Then sesi amik adiah kat podium..Giler banyak duit diorg dapat ye kalau menang badminton ni. Ishh napela dulu saya xtrain btol2 jadi player badminton. Kalau x,msti skrg dh terer dan dh kaya sebab dapat banyak duit time competition (berangan lebihh)..Ok, saya nak tnyla. Agak2 esok cuti x.Sebab aritu team bola sepak Malaysia jadi juara,gomen bagi cuti 1 hari kan. Ni Datuk Lee C W juara, xde cuti ke?(bold kaler pink sebab saya suka pink dan juga cuti) .hihi.

Emm bila ckp psl Datuk Lee C W ni tringat lak saya kat membe masa blaja UiTM dl...Kwn2 dia pangil dia Lee Chong Wei sebab muka dia ade iras2 Datuk Lee..tapi dia melayu ok..mebi adala skit sbb mata dia sepet. Lama dah x kontek dia,padahal dulu kira rapat gakla dgn dia..Kawan susah snang. :(..Hope dapat hang out lagi dgn dia nx time.

                 Datuk Lee C W yg bermata sepet dan terer main badminton :)


Okla, pesanan saya sblom akhiri post kali ni, marilah kita ramai2 mengeluarkan peluh sebab bila peluh kuar,toksin jahat dalam badan pon kuar jugak. So badan akan jadi sihat dan susah nak sakit. Insyallah.

Majulah Sukan Untuk Negara. Tahniah Datuk Lee Chong Wei.. I'm proud of u.ecehhh

Salam

Comments

Popular Posts