nampak cik epal kat secret recipe @ midvalley

wuhuuu..tadi masa lunch time,pi mam kat secret recipe kat midvalley nun..dengan ofismate..cari port baik punyer bawah kipas sebab panas berjalan naik komuter.huhu..dah duduk,saya ngadap pintu masuk secret recipe tu then orderla chicken cordon blue yang isi ayam tu ade cheeseee tu dgn fresh orange..kawan saya lak iaitu kak chik oder black forest cake dgn air coklat creamy..ms tunggu makanan tu borak2 la, tibe2 saya nampak sorang pompuan jalan dengan sorang laki.pompuan tu nampak macam ku kenal,tapi dimana yaa?..kata saya dalam hati,sambil kepala ni tertoleh2 ke belakang tempat diorg duduk..x tau depa pasan ke dak.huhu..dalam hati cakap, 'aik,tu macam muka cik epal,gaya baju dia pakai macam cik epal,mata macam cik epal.so rasanya itula cik epal,blogger feymes amos tu..wahh kalau btolla tu dia,nyesal x amik autograf dia tadi.huhu..tapi bestla jugak sebab dapat tengok dia life, sebab slalu tangok dalam belog dia je..tapi,dia dengan sorang mamat,xtaula tu balak dia ke,cousin dia ke kan..macam tula citer nye saya ternampak cik epal. tapi saya tau, cik epal xnampak saya pon, sebab saya bukannya biskut amos pon.saya hanyala biskut chipsmore.hehe..tapi yang comelnya tadi cik epal jalan2 sambil bawa belon celcom.hehe..
selepas itu makanan pon sampai,dan saya makan dengan brselera sekali sebab lapor..alhamdulillah, arini kak chik belanja saya. semoga kak chik dimurahkan rezeki ye :)

Comments

  1. mmg ada g mid. tapi xde lak bawak belon celcom. salah org ni :D

    ReplyDelete
  2. tapi muka dia sebijik cik epal tau..silap sy sbb xamik gambar dr blakang.huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)

Popular Posts