My Chingu..Kamsamida pada yg sudi follow. I will follow back :)

Our Annivesary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

selsema bertukar jadi sakit tekak.hukhuk

Salam.Adoila..semalam selsema.tapi hari ni dh ok..tukar pulak dengan sakit tekak..em xde selera langsung nak makan..bolehla amik kesempatan ni untuk kuruskan badan.yeahh..ada hikmah disebalik setiap ujian itu.huhu. punca sakit tekak ni mungkin disebabkan selalu menjerit di tengah2 malam, ataupon tanda2 nak demam sebab ari sabtu lepas brjemur tengah2 panas je kejenye.haa amik ko azie.padan muka


                                  Keadaan tekak yang dalam kesakitan.kesian tekak saya kan



Jadi saya amalkan meminum air masak yang sangat2 banyak.sampai dok ulang alik masuk toilet bape kali dah saya pon dah lupa...bawa air botol besar pegi kerja tiap2 ari memang satu aktiviti yang wajib bagi saya..jadi, bila dah sakit macam ni air 1 botol mungkin x cukup kot.so kenala beli air mineral kat kedai bawah ofis ni...nak sihat punya pasal,terpaksala tabah ulang alik ke toilet tu.huhu


                            Air mineral. Rupa air botol saya bukan macam ni.Ni contoh je


Dan saya juga kena rajin makan ubat sakit tekak yang x berapa nak sedap tu.sebab bila makan,mulut rasa macam kebas2 je. X selesa btol. Tapi nak sihat punya pasal, tahan kan jela. Ubat pon dapat free je dari klinik panel. So gunala sebaik mungkin benda yang dapat free ni ye.hehe

                      Ubat tekak saya kaler purple.Lawa woo kaler dia.Rasa blackcurrent


Jadi kepada blogger2 di luar sana, jaga2 la kesihatan anda.

--> Hear your heart.  Heart your health.  ~Faith Seehill
Bubye

6 comments:

Muhammad Lutfi Abd said...

bole citer pasal pengalaman jd model plak kn?

Zawifatul Aziah said...

hihi.insyallah if ada masa nnt..buat belog ni pon baru je.saja2 nk mncuba bnda baru

ziema said...

ala siannya.. take a gud rest eh..
nanti mkn ubat tau :)

Zawifatul Aziah said...

thank u ziema 4 ur advice.appreciate dat dear :)

Nurulbadiah Lai said...

take care dear..

follow u btw

Zawifatul Aziah said...

thanks nurul..nice 2 meet u :)

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)