My Chingu..Kamsamida pada yg sudi follow. I will follow back :)

Our Annivesary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 17, 2014

Testimoni set cantik Shaklee yang hot

Assalamualaikum,

Hari ni nak tepek salah satu testimoni customer Shaklee yang sudah berjaya merawat masalah kulit yang beliau hadapi.



Pn. Ema
"Gambar No.1
- Awl tahun 2013,punca gara2 salah pakai produk.Dah mcm2 produk saya cuba utk hilangkan jerawat,tapi sayang,jerawat makin menjadi2.

Gambar No.2
Pertengahan tahun 2013,saya cuba produk shaklee.Selepas 2-3 bulan mcm tu la(Tak berapa nak ingat)dgn pengambilan ESP+Alfalfa+Vit E.Jerawat mula kering.

Gambar No.3
- Parut makin pudar.

Gambar No.4
- Anda nilaikan sendiri hehehe....

Note: Gambar takde nak edit2 ye.camera2 360 tu semua takde.Ini gambar real ye .
"



Woww..teruja kan tengok hasil yang dah berjaya..Nampak kulit beliau lebih bersih, gebu dan yang penting lebih sihat. Anda bila lagi?

Untuk lihat Set Cantik, sila klik SINI.


Promosi set Cantik pada bulan Jun 2014. Harga super jimat. Hubungi:



Azie Suhaimi - ID 894147
SMS/Whatsapp : 012-3872690
Emel : innerbeauty2u@gmail.com
 ( sila LIKE untuk dapatkan konsultasi EKSKLUSIF dan harga ISTIMEWA dari kami)







Wassalam

No comments:

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)