Testimoni: Parut Kemalangan Pudar Dengan ESP dan Vitamin E Shaklee

Assalamualaikum 

Parut? Perkataan yang amat merisaukan kaum wanita. Parut akibat jerawat, kemalangan, demam campak pasti akan meninggalkan sedikit kesan.

Cadangan untuk Menghilangkan Parut

--> Energizing Soy Protein (ESP) dan Vitamin E

hilangkan parut

Energizing Soy Protein

ESP adalah protein penting untuk pembentukan dan pembaharuan sel kulit, membentuk fiber elastik untuk penegangan kulit. Jadi sel-sel yang rosak akan dibaik pulih jika mengambil ESP. Jika diambil bersama supplemen lain, ia akan membantu penyerapan supplemen yang lebih, cepat menyerap dan kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil bersama ESP. 

Ia juga membantu fungsi enzim dan hormon yang sempurna serta menyokong kesihatan imun badan. Memang tidak boleh disangkal lagi kebaikan dan manfaat sumber protein yang terdapat dalam ESP. Malah ianya sedap dan mengenyangkan


Vitamin E with Grape Seed Extract


  • Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium. Kenapa dengan selenium? Kerana vitamin E tanpa selenium adalah tidak sempurna, selenium membantu penyerapan vitamin E dengan lebih berkesan.
  • Vitamin E Shaklee didatangkan bersama dengan grape seed yang mana kelebihan grape seed ni mengandungi kuasa antioksidan 20x lebih hebat daripada vitamin E sahaja. Grape seed mengandungi OPC iaitu Oligomeric Proanthi Cyanidin membantu kulit lebih anjal dan awet muda. Grape seed juga bertindak sebagai anti kanser. 

Cara mudah untuk hilangkan parut dengan Vitamin E Shaklee hanyalah dengan pecahkan kapsul vitamin E dan sapu pada kawasan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini. Satu botol Vitamin E mengandungi 120 biji, hanya makan sebiji sehari, sebotol vitamin E mampu tahan sehingga 4 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi. 






                       *********************************************************************


Testimoni : Parut jahitan akibat kemalangan semakin pudar dengan ESP dan Vitamin E

Berikut adalah pengalaman yang dikongsi oleh salah seorang pengguna ESP dan Vitamin E.

Beliau telah terlibat dalam kemalangan dan menerima jahitan di bahagian dahi. Beliau telah mencuba pengambilan ESP dan Vitamin E semenjak Januari 2013 secara konsisten. Selain melalui pemakanan, beliau juga berusaha menyapu Vitamin E di bahagian jahitan tersebut. Jom lihat hasilnya... Tadaaaa..


hilangkan parut

Untuk melihat testimoni Set Cantik yang lain --> klik sini
 
Berminat nak mencuba untuk kelihatan lebih berseri pada hari lebaran yang bakal menjelang nanti?  Saya sedia membantu anda :)

Azie Suhaimi - ID 894147
SMS/Whatsapp : 012-3872690
Emel : innerbeauty2u@gmail.com
 ( sila LIKE untuk dapatkan konsultasi EKSKLUSIF dan harga ISTIMEWA dari kami)







Comments

Popular Posts