Preloved baju photoshoot dan testshoot majalah Dara

Assalamualaikum :)
 
Psssttt..Puasa tak? Tahan sikit je lagi. Esok last day puasa. Lepas tu raya..Yeayy..Baju raya dah beli tak? Psstt lagi sekali. Saya nak let go baju kesayangan saya ni. Baju ni saya pakai dua kali je. Sekali time photoshoot di Tasik Shah Alam..Gambar sila lihat di bawah. Atau boleh klik sini.
 
 
Second time masa test shoot Majalah Dara.com di Karangkraf. Gambar sila jenguk di bawah.. Atau boleh klik sini.
 
 
Reason nak let go: Baju ni di beli masa saya bujang lagi. Now dah kahwin. So badan dah tak berapa nak sesuai pakai baju macam ni, dan juga susah nak menyusu Darwish kalau time keluar jalan-jalan. Sekarang suka dan senang pakai baju yang berbutang.Hihi.
 
Condition: 100% in good condition, warna tak luntur dan still merah menyala.
 
Price: Saya beli tapi di bayar oleh encik suami ( masa tu title bf) dengan harga RM 70. Saya nak let go half price, RM 45. 
 
Freegift: Tudung/shawl pilihan anda. Sila pilih di sini --> Azeeya Couture
 
Berminat? Boleh whatsapp/SMS : 012-3872690 atau emel innerbeauty2u@gmail.com 
 
 
Mood: Clearkan wardrobe sebab dapat wardrobe baru. Kaler putih gitu :)
 
 
Wassalam
 
 
 

Comments

Popular Posts