Kekal bertenaga dan cergas di bulan puasa

Assalamualaikum 
Alhamdulillah..dah masuk 14 hari umat Islam menyambut bulan Ramadan yang berkat. Dan lagi 2 minggu kita nak sambut Hari Raya.Hihi....Jadi macam mana dengan puasa uolls pada tahun ni. Ok? Lesu? Aktif? Rasa macam dah setahun tak makan? Macam-macam jawapan ada. Bagi saya pula, dengan menyusukan si Darwish tu lagi, dengan bekerja lagi, dengan site visitnya lagi, dengan meeting pot-pet pot-pet nya lagi, alhamdulillah saya mampu berpuasa ( kalau tak penuh tu sebab bersebab orang perempuan ye). Nak tahu apa yang saya consume untuk maintain tenaga di tahap yang teratas?
Selain daripada Set Penyusuan Shaklee (Vitalea + B Complex + Vitamin C + Alfalfa + ESP + Ostematrix), saya juga amalkan Mealshakes sewaktu sahur untuk kekalkan tenaga. Alhamdulillah memang berhasil. Lagi power kalau add Performance Drink..Anda akan susah nak rasa haus. Set ESP + Mealskahes + PD ini digelar dengan panggilan MIGHTY 3 GEMS. Bergabung meletops.
I
I
I
I
V
Kekal bertenaga dan cergas di bulan puasa

1) ESP:
  • ESP oleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperoleh dari diet seharian. Ia diproses dari tumbuh-tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol dan terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam untuk kehidupan yang aktif di samping dapat membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormon yang sempurna. ESP mengandungi indek glisemik yang rendah dan sesuai diambil oleh pesakit kencing manis.
  • Sangat digalakkan pengambilan ESP ini untuk lelaki dewasa yang bekerja keras dan menggunakan tenaga yang banyak terutama sekali di bulan puasa.
  • Amat disyorkan untuk ibu menyusu dan ibu yang mengandung, index glisemik rendah di dalam ESP, memberi kesan ibu kekal bertenaga. Jika terlewat bangun sahur, ambil kurma dan bancur ESP bersama susu. Ibu takkan keletihan melampau di bulan puasa.
  • Untuk penghidap gastrik, sifat alkali ESP membantu menyeimbangkan asid di dalam perut. Jadi perut takkan berasa pedih. Perut yang terhakis juga dapat dipulihkan, ESP membantu bina sel-sel baru. Jika konsisten pengambilan ESP. Gastrik hilang, dan dapat pula puasa penuh. 
 
 2) Performance Drink:
  • Ia adalah minuman yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna yang membantu mencegah dehidrasi sama seperti fungsi minuman isotonik. Sebab itu lah Performance Drink ini selalu diamalkan oleh ahli sukan.
  • Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat sebagai sumber tenaga dan stamina
  • Ia bukanlah milk booster secara langsung tetapi membantu menjaga kestabilan air dalam badan agar tidak kekeringan.
  • Bukan sahaja sesuai untuk ahli sukan malahan untuk ibu menyusu/ ibu mengandung, warga tua, anak-anak. Pendek kata seisi keluarga.
 
3) Meal Shakes:

  • Meal Shakes menyediakan vitamin dan mineral penting yang merupakan nutrien asas yang diperlukan oleh badan. Meal Shakes merupakan sumber terbaik serat, protein dan kalsium dan mempunyai indeks glisemik yang rendah. 
  • Ia juga membantu masalah sembelit disebabkan kurang pengambilan sayur dan serat kerana Meal Shakes mengandungi serat yang tinggi yang baik unutk penghadaman kita. Rasa Meal Shakes French Vanilla ni sangat la sedap, rasa seperti aiskrim vanilla.


Siapa lagi yang sesuai consume set ini?

* Ibu-ibu mengandung dan menyusukan anak.
* Orang yang perpuasa
* Mereka yang inginkan kulit yang cantik dan berseri.
* Orang yang ingin kekal sihat.
* Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.
* Kanak-kanak bersekolah.
* Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan.
* Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada selera makan, gastrik, dan lain-lain.
* Ahli sukan dan bina badan.

Nak dapat dari mana? Ni depan mata je ni. Order je melalui call ke, whatsapp ke, sms ke, FB ke, akan dilayan dengan serta merta.

Azie Suhaimi - ID 894147
FB : Azie Suhaimi / Go Natural with Azie Suhaimi
SMS / Whatsapp / : 012-3872690

Bonus -> Setiap pembelian, anda layak menerima jadual makan & tips ekslusif yg berkaitan.
Bonus berganda --> Konsultasi percuma berterusan dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup di Facebook.

Comments

Popular Posts