My new 'Baby'

Assalamualaikum 

Baby lagi?? Adik Darwish ke? Ehh tak lah, ni baby lain..Darwish tu my baby boy yang tersayang... Ni pulak baby untuk my side income yang terbaru. Introducing Azeeya Couture. Di sini saya menjual tudung design terkini dengan harga yang berpatutan. Kualiti sangat dititik beratkan sebab saya sebagai seorang muslimah yang memakai tudung, saya faham apa yang diingini oleh wanita-wanita muslimah di luar sana. Dari situ, terdetik hati saya untuk membuka bisnes online ini agar saya dapat share my passion. Of course kami kaum wanita inginkan kecantikan, mengikut trend terkini, keselesaan ketika memakai, dan terutama sekali tudung yang menutup aurat.Selari dengan tagline Azeeya Couture iaitu Chic and Covered. 





Pembelian secara borong juga amat dialu-alukan. Jika ada pelanggan yang tidak gemar barang anda dipos, kami juga sediakan servis COD ( Cash On Delivery) di area yang terpilih. Jika ada pertanyaan lanjut mengenai Azeeya Hijab, jangan segan silu emel kami di innerbeauty2u@gmail.com. Insyallah kami akan reply asap. 

Siapa-siapa yang berminat menjadi model tudung Azeeya Couture, jangan ketinggalan join contest kami yang akan dilancarkan tidak lama lagi. Jom follow kami di sini -->http://azeeya.blogspot.com/

Happy Shopping , Salam :)

Comments

Popular Posts