My Chingu..Kamsamida pada yg sudi follow. I will follow back :)

Our Annivesary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 3, 2013

Rahsia Vivix Terbongkar

Assalamualaikum

Dalam entry sebelum ini saya ada cerita latar belakang mengenai Vivix. Namun begitu, Vivix bukan sahaja untuk mencegah penuaan malah ia turut membantu untuk mengurangkan penyakit lain seperti kencing manis. Ini bukan rekaan!! ia adalah benar.

Di bawah adalah perkongsian dari Puan Nurul Azliza tentang ibu mertua beliau yang mempunyai penyakit kencing manis, darah tinggi, sakit lutut dan asma....


Jom ikuti kisah ibu mertua kesayangan beliau...





salam ..nak share pengalaman ibu mertua saya..minggu lepas hubby sy ada hadiahkan vivix untuk ibu mertua sy. ibu mertua sy ni ada kencing manis, darah tinggi, sakit lutut n asma. So ibu mertua sy start makan vivix ari ahad. Ari kamis semalam dia ade g kenduri dan makan segala makanan yg manis2 kat situ. esk pg dia x bleh lansung makan benda manis esk pasti gula dia tinggi...pagi sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia..sy n hubby gembira n bersyukur sgt bila dgr berita atas perubahan yg mendadak tu. Alhamdulillah thanks shaklee..;).
Seronokkan tengok orang lain sihat. Sakit dan sihat itu semuanya datang dari Allah. Kita hanya berusaha. Berbaloi cuba Vivix ni, tak rugi pun.Insyallah.

PM/Watsap saya ye, 012-3872690 :)

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)