FIZZ FAIRUZ BOHONG? BETUL KE TIDAK?

Assalamualaikum

Aik sejak bila blog azie yang suci murni ni jadi blog gosip mak jemah? Haha...Saja nak tukar bidang kejap, nak jadi paparazzi.. Mesti u olls semua dah aware dengan kisah pertunangan dan putus tunang si Fizz Fairuz tu kan...

Cerita 1 st, si Almy Nadia tu cakap, Fizz yang buat hal dulu, tiba-tiba takde angin takde tsunami, Fizz ni bertunang dengan seorang perempuan yang comel .Kalau tak silap 10 Februari 2013 haritu... Almy Nadia tu pun comel jugak. Azie Suhaimi tu lagiila comel..Eh terselit pulak nama saya kat situ kan..

Cerita 2nd, Ada mamat mana entah,mengaku yang dia tu adalah suami kepada tunang si Fizz Fairuz tu..Dah pulakk..Mana boleh isteri orang pi bertunang dengan lelaki lain kan. Haram di sisi Islam..So cerita tu tak pasti sahih atau tidak..

Cerita 3rd pulak, si Fizz dah putuskan pertunangan dengan perempuan yang dikatakan sudah berkahwin tu. Yelaa, takkanla Fizz nak jadi suami kedua pulak kan..Tak pernah dibuat orang kot. So cerita latest, perempuan tu pulak cakap yang Fizz bohong.Perempuan tu declare yang dia tak pernah berkahwin dengan sesiapa pun sebelum ini...Emmmmm camtu pulak ceritanya...

Siapa tipu siapa ni? Nak tahu jawapannya? Tunggulah gosip seterusnya ye. Tu pun kalau saya tak kena pecat jadi paparazzi..Hahaaa..


Ni masa Almy dan Fizz bercinta...dalam ni Fizz pakai topi
 
 
Ni masa Fizz bertunang dengan perempuan lain..Masa ni pun Fizz pakai topi
 
 
 
Fizz ni memang suka pakai topi kot..Ke dia tokey jual topi ek?
 
 
Nota: Saya bukan nak memburukkan atau menuduh atau menganiaya sesiapa..If saya salah tulis cerita, saya minta maaf awal2 ye..Cuma nak share cerita yang saya baru dalam facebook tadi.Mood tengah rajin nak update blog.Huhuuu..

Wassalam

Comments

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)

Popular Posts