Mango cheesecake shah alam dan klang

Salam sayang semua..lama dah x bersiaran kat blog ku ini ..sian dia dah bersawang berhabuk..huhu

Ok kita mulakan chapter baru ye di tahun 2016. Sekarang saya dah berhenti kerja sebagai jurutera dan decide nak buat bisnes secara full time. Dan fokus pada suami dan anak2.

Banyak sebab kenapa saya nak berhenti di zaman ekonomi tengah gawat ni.. tapi takpe saya percaya rezeki tu datang dari Allah jika kita berusaha.

Saya dah tak buat Shaklee sebab nk fokus beberapa bisnes dulu buat kasa ni. Bisnes tudung dan pakaian muslimah dan paling latest bisnes kek dan desert.

Jom support usahawan melayu kita. Jom like page fb dan instagram saya di Azeeya Couture dan Omma Cakes untuk tengok produk2 yang saya pasarkan.

New menu dalam Omma cakes adalah mango cheesecake  yang nyaman di tekak.. orang area Shah Alam dan klang boleh join order sebab saya dok di Shah Alam. Dekat je kalau nak delivery ke kan . Apa2 boleh watsap saya di 012-3872690.. nanti kita borak lebih lanjut di watsap ye ☺

Kawan2 doakan bisnes saya semakin maju dan berjaya ye supaya saya dapat tolong orang lain untuk cari rezeki pula 😍



Comments

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)

Popular Posts