Tahun 2015 yang dah basi

Salam . sihat ke semua?

Haa kenapa tajuk tu ada perkataan basi? mana taknya, orang dah nak habis bulan Januari, ko baru terhegeh nak post Tahun Baru ke azie? Ampunkan guwe. Bukan tak nak update blog, tapi keadaan yang baru lepas bersalin dan berpantang agak sibuk. So sekarang baru guwe nyempat nk ngedate belog.

Ok apa yang baru di tahun baru ni ye.
1) Alhamdulillah , ada family member baru dalam keluarga saya. Dulu bertiga, sekarang berempat. Saya selamat melahirkan seorang putera comel bernama Muhammad DiniyIzhar. Cerita bersalin saya akan buat entry lain. Memang excited nak cerita sebab dapat bersalin normal, tapi masa tak mengizinkan nak buat entry.

2) Bisnes Shaklee, dan bisnes tudung saya berjalan seperti biasa. Dan alhamdulillah makin bertambah rezeki. 

3) Apa lagi yang baru ek? Hihi. Nanti saya update lagi ye. 

Daa..

Comments

Popular Posts