PENGGUNA TEGAR SHAKLEE WAJIB DAFTAR AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum


Mari saya cerita kenapa WAJIB jadi ahli Shaklee

1) CASH REBATE/BONUS dimasukkan ke dalam akaun ahli sendiri:
Saya cukup suka lah mengingatkan mana-mana pengguna tegar Shaklee supaya mendaftar menjadi ahli. Sebabnya pasal CASH REBATE/BONUS ni lah."Nak dapatkan harga ahli, sila guna ID saya". Anda rugi tau. Kerana beliau menyuruh orang membeli dengan ID beliau, dan akhirnya beliau yang dapat CASH REBATE tu, sedangkan sepatutnya jika pengguna tegar Shaklee tadi mendaftar sebagai ahli, pengguna tadi bukan sahaja dapat harga ahli, malah melayakkan pengguna tadi juga untuk mendapat CASH REBATE!

Buat pengguna tegar Shaklee, seharusnya bila jadi ahli Shaklee, bukan sahaja membership tak perlu renew setiap tahun, malah anda sepatutnya dapat masuk group2 eksklusif di FB, malah konsultansi juga adalah seumur hidup juga. Sebab itulah amat penting untuk anda mendaftar dengan orang yang betul-betul berkredibiliti dan berada dalam kumpulan sokongan yang betul. Maklumlah kebiasaanya ahli Shaklee yang asalnya nak makan sendiri biasanya end up akan jadi pengedar Shaklee jugak disebabkan terlalu banyak benefit yang mereka boleh dapat dengan Shaklee. Sebab ini jugalah pemilihan kumpulan yang berkualiti amat penting sebelum jadi ahli Shaklee. Bukan main pick up the distributor sahaja ya! Syukur saya tidak tersalah pilih kumpulan :)

2) SISTEM SHOPPING ONLINE :

Bermula Oktober 2013, pembelian produk Shaklee akan sangat mudah kerana semuanya adalah melalui online. Bukan sahaja memudahkan pengguna Shaklee yang mahu makan sendiri, malah amat memudahkan juga bagi ahli Shaklee yang menjadikan Shaklee perniagaan mereka. 

Sebab tulah seorang suri rumah mampu menjana 4 angka sebulan dengan hanya menjaga anak dari rumah sahaja. Sebab dia berbisnes menggunakan laptop dan internet sahaja. That's it. Modal yang sangat mudah, komputer dan internet.

 

3) PENGHANTARAN DIURUSKAN PIHAK SHAKLEE :
Itu yang seronoknya berniaga dengan Shaklee ni. Lagi-lagi untuk suri rumah yang tidak bekerja dan bergelumang dengan anak kat rumah tu. Memang syok! Tak payah pergi ke pejabat pos pun! Online je dari rumah. Beli barang secara online, dan Shaklee akan hantar terus kepada customer kita. So tidak lah perlu terkejar2 nak ke pejabat opis, dengan nak angkut anak lagi, dengan nak ambil anak kat sekolah lagi. Jangan tak tahu ade je pengedar Shaklee ni duduk luar negara, tapi sales dia semua kat Malaysia tau!

Untuk yang nak buat part time? Lagi lah senang! Apa yang anda perlu buat hanyalah marketing sahaja. Buat blog comel2. Buat Fanpage kat facebook. Sharing sebanyak mungkin. Tunggu customer datang. Ambil duit customer dan kita transfer kan ke Shaklee. 


4) TAK PERLU MODAL :
Kerana customer dah bayar pada anda dulu. Barulah anda terus order melalui dan alamatkan ke alamat customer anda. 


**AWAS !!**
TAWARAN coaching dan marketing ini mungkin anda tidak perolehi jika mendaftar dengan orang lain selain AZIE & THE RICH TEAM ya. Dan saya tidak bertanggungjawab jika anda tidak dapat BONUS seperti yang dinyatakan di atas!


Berminat? Hubungi saya Azie di:
✍ Fb: Go Natural with Azie Suhaimi
 ✉ Email: innerbeauty2u@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 012-3872690
➲ COD & Meeting A­­rea: Shah Alam/ KL Sentral
Postage Seluruh Malaysia Disediakan dengan Kadar Rata jika ingin beli product sekali!

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya. Hanya melalui online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif Azie & The Rich Team di Facebook



Wassalam

Comments

Popular Posts