My Chingu..Kamsamida pada yg sudi follow. I will follow back :)

Our Annivesary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 2, 2013

Selamat Tahun Baru dan Doa Sebelum Tidur

Assalamualaikum

Ada kaitankah tajuk di atas?? Tahun baru dan doa? Of course ada..Saya doa semoga tahun baru 2013 ni membawa lebih keberkatan,kebahagian,kesihatan,keseronokan,kesenangan, dan yang pastii bukan janji, kekayaannnn harta ,duit dan budi pekerti..hihi.. 

So lepas dah doa banyak2 tu,bolehlah tidur dengan lena sambil mimpi duit juta-jutaan jatuh ke riba (nampak sangat tamak benor asyik tulis pasal duit je) .Hihi..

Tapiiii,sebelum tidur, kita kena buat apa kawan-kawan? 
- Solat-> checked
- Makan supplemen-> checked
- Minum susu -> checked
- Gosok gigi -> Not yet (Malas..boleh??)
** Last but not least, 
- Doa sebelum tidur laa




Wassalam

6 comments:

Nabilah Azahari said...

nie entry dear. btw done following you!

Norfaidatul Akma said...

Selamat Malam~ Nice blog.. Semoga ceria selalu~

cik Nur kAmILaIni said...

olo tomenya baby ne...hehehhe cakkk

sunshine ixora said...

sory, sy br jew blajar untuk mnulis blog, byk y sy xtaw mngenai blog, mcm mane nk jd mmber n sbgai ny, tulisan sy msh blm byk, so sy nk mntl if ad y sudi tok jd mmber sy..time ksh

ieja said...

wahhhhh.....geramnye tgk bambam tomey ni.. !!!!!!
ty ija da lame x jmpe die.. rindu sgt.. nti jmpe da setahun dah die.. kejap je kan??

Arfahani Arsad said...

comel sgt baby,hehe..

Post a Comment

Kamsamida pada sape2 yg sudi komen :)