TESTIMONI MEALSHAKE: TAMBAH SELERA, ATASI EKZEMA, TINGKAT IMUNISASI, ANAK BIJAK

Assalamualaikum
 
Sharing is caring. Saya compilekan beberapa testimoni dari rakan-rakan di FB yang telah berjaya mendapat kesan positif hasil mengamalkan minuman Mealshakes. Jom baca ( saya tulis semula menggunakan ayat yang mudah di baca):
 
 
Testimoni 1: " ....Irfan before this suffering of chronice bronchitis (asma kanak-kanak). Alhamdulillah, ANAK SAYA SEMAKIN SIHAT,SELERA KONSISTEN (saya bagi Irfan Mealshake sekarang 2 atau 3 kali seminggu je), DEMAM dan SELSEMA SANGAT-SANGAT KURANG....."
 
Testimoni 2: ".... Mealshake, xtau nk ckp ke'miracle'annya. ...Hari ke-2 guna, Khairul Putra poo lebih baik, 2x buang xde lg menangis, maka takde keresahan ibu.."
 
 
 
 
 
 
Testimoni 3: "...Just realize Mealshake ni rupanya bukan setakat membantu anak yang picky eater, malah membantu kanak-kanak yang ada masalah ekzema.....,since saya bagi makan Mealshake tiap-tiap hari, memang dia dah takde garu-garu dan mengalami kulit kering..."
 
Testimoni 4: "...dulu anak saya jenis yang tak suka makan..kalau makan pun sikit. menyusu pun kurang...Lepas 2 bulan saya menggunakannya, selera anak saya bertambah..makan dan menyusu..dulu guna botol pendek tu pun susah nak habis..sekarang tukar botol panjang..8oz one go je....mula usia 1 tahun 10 bulan anak saya sudah boleh menghafal abc dan 123...amazing kan..."
 
 
Teruja kan bila baca. Rasa macam nak beli 10 tin mealshake sekarang juga..Ohhh boleh sangat. Order je melalui sms/watsap: 012-3872690 atau emel: innerbeauty2u@gmail.com.
 
Selamat mencuba :)
 
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

 
Wassalam

Comments

Popular Posts