Berat Turun dalam masa 2 minggu

Assalamualaikum 

Salam Maal Hijrah..Semoga tahun baru ni kita berhijrah ke arah yang lebih baik dan di berkarti Allah S.W.T :). Ok, hari ni saya nak share testimoni pengguna Shaklee yang dah berjaya turunkan berat badan dia..Dia seorang lelaki tau. Cuba baca testi dia kat bawah ni:

" Baru 2minggu guna Alfafa + Lechitin +Herbalax . Berat dari 72kg jadi 69kg semalam.. Happy gila! ;) tapi kne banyak minum air ya ;) ".


Confirm ni bukan saya punya, berat saya 48 kg je.Tengah berusaha nak tambahkan berat badan.Huhu


Wahh saya yang baca pun teruja..So siapa yang tengah berusaha nak dapatkan berat ideal tu,apa kata cuba dulu Shaklee ni, dah ada testimoni yang berjaya.So insyaAllah anda pun akan berjaya seperti beliau..Nak tahu apa tu alfalfa,lecithin,herbalax? Meh PM saya untuk details :)

Wassalam

Comments

Popular Posts